KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE
W ofercie szkoleń proponujemy szkolenia dla obecnych i przyszłych menedżerów. Bazując na własnych doświadczeniach i wieloletniej praktyce, w obszarze zarządzania zespołami, doskonale znamy i rozumiemy wyzwania stojące przed menedżerami.
Szkolenia z zakresu kompetencji menedżerskich rozumiemy, jako wspieranie rozwoju uczestników w obszarze tych kompetencji oraz bazowanie na indywidualnych zasobach, doświadczeniach i codziennej praktyce. Naszą rolą jest przekazywanie i porządkowanie wiedzy z zakresu zarządzania zespołami, dostarczanie nowych narzędzi oraz pomoc w rozumieniu mechanizmów zachodzących w zespołach, organizacjach i środowisku biznesowym.
Proponujemy pracę opartą na aktywnych metodach szkoleniowych. Oprócz dostarczanej wiedzy, stwarzamy przestrzeń do jej wymiany i refleksji w grupie. Dbamy o doskonalenie umiejętności menedżerskich, praktyczne zastosowanie narzędzi i bezpieczne wdrażanie nowych zachowań.
PROPONOWANE TEMATY SZKOLEŃ:
- Autorytet i Mentor – rozwój umiejętności przywódczych
- Coaching menedżerski
- Efektywne zespoły zadaniowe – team building
- Kreatywne rozwiązywanie konfliktów
- Lider z wynikami
- Od kolegi do menedżera – awans w zespole
- Skuteczny feedback – motywowanie i rozwój pracowników
- ZPC – planowanie i organizacja pracy podwładnych
- Zarządzanie talentami i rozwojem pracowników
- Zarządzanie zmianą
KOMPETENCJE PRACOWNIKÓW
Jesteśmy trenerami – ekspertami, posiadającymi wieloletnią praktykę i doświadczenie zawodowe na stanowiskach sprzedawców, telemarketerów i przedstawicieli handlowych.
Proponujemy szkolenia doskonalące kompetencje pracowników, głównie z działów: sprzedaży, handlowych, telemarketingu, call center, zamówień, biur obsługi klienta oraz negocjatorów i wszystkich zainteresowanych.
Pracujemy w oparciu o standardy tworzenia i prowadzenia efektywnych relacji biznesowych.
Na szkoleniach prezentujemy i weryfikujemy modele lojalnych i długotrwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Wykorzystujemy dostępne narzędzia i techniki z obszarów sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Naszą ambicją jest również pokazywanie nowatorskich rozwiązań dla biznesu.
W pracy z uczestnikami szkoleń, bazujemy na wartościach: szacunku, wiarygodności, odpowiedzialności i zaangażowaniu. Dbamy o najwyższą jakość przekazywanej wiedzy, stwarzamy możliwości do testowania, ćwiczenia i praktykowania proponowanych narzędzi i technik oraz zapewniamy szczerą informację zwrotną.
PROPONOWANE TEMATY SZKOLEŃ:
- Badanie potrzeb, czyli o sztuce słuchania i rozumienia klienta
- „… i że Cię nie opuszczę” – budowanie lojalnych relacji biznesowych
- Doskonalenie procesów sprzedaży
- Gry w biznesie – jak sobie radzić z manipulacją, presją i zaskoczeniem
- Jak to robią profesjonaliści, czyli o standardach w obsłudze klienta
- Negocjacje biznesowe
- Psychologia sprzedaży – techniki wywierania wpływu
- Strategie argumentacji – skuteczne przezwyciężanie obiekcji klienta
- Telefoniczna obsługa klienta
- Trudny klient – mity i stereotypy.
KOMPETENCJE OSOBISTE
W ofercie szkoleń rozwijających kompetencje osobiste proponujemy uczestnikom pracę nad sobą w różnych obszarach. Wspieramy ich w momentach podejmowania ważnych, często trudnych decyzji życiowych, momentach kryzysów i w czasie przechodzenia zmian. Dzięki wiedzy z dziedziny psychologii i socjologii oraz praktyce w procesach coachingowych i mentoringowych, umiemy wskazywać i wykorzystywać naturalny potencjał tkwiący w naszych Klientach. Pokazujemy ludziom na co ich stać, jakie siły w nich drzemią i jak mogą osiągać zamierzone cele.
PROPONOWANE TEMATY SZKOLEŃ:
- Analiza Transakcyjna, czyli o sztuce bycia dorosłym
- Czuję, więc jestem – o inteligencji emocjonalnej
- Efektywne (auto)prezentacje
- Gdzie kończę się JA, a zaczynasz TY – trening asertywności
- JA w procesie zmian
- Jak poczuć swoją wartość i mądrze budować relacje z ludźmi
- Komunikacja interpersonalna, o sztuce dialogu
- Warsztaty z automotywacji
- Zarządzanie sobą w czasie
- Zarządzanie stresem