podstrona-wallpaper

SZKOLENIA

Zespół trenerów METIS coaching mentoring szkolenia  specjalizuje się w trzech obszarach szkoleniowych:

  •  rozwoju kompetencji menedżerskich
  •  rozwoju kompetencji pracowników
  •  rozwoju kompetencji osobistych

Proponowane tematy mają charakter wyłącznie informacyjny. Każdy program szkoleniowy jest indywidualnie ustalany z Klientem. Tworząc programy, dokładamy wszelkich starań, by szkolenia odpowiadały faktycznym potrzebom naszych Klientów. Cele szkolenia, program, czas trwania oraz pozostałe warunki  – ustalamy wspólnie ze Zleceniodawcą.

KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE

W ofercie szkoleń proponujemy szkolenia dla obecnych i przyszłych menedżerów. Bazując na własnych doświadczeniach i wieloletniej praktyce, w obszarze zarządzania zespołami, doskonale znamy i rozumiemy wyzwania stojące przed menedżerami.

Szkolenia z zakresu kompetencji menedżerskich rozumiemy, jako wspieranie rozwoju uczestników w obszarze tych kompetencji oraz bazowanie na indywidualnych zasobach, doświadczeniach i codziennej praktyce. Naszą rolą jest przekazywanie i porządkowanie wiedzy z zakresu zarządzania zespołami, dostarczanie nowych narzędzi oraz pomoc w rozumieniu mechanizmów zachodzących w zespołach, organizacjach  i środowisku biznesowym.

Proponujemy pracę opartą na aktywnych metodach szkoleniowych. Oprócz dostarczanej wiedzy, stwarzamy przestrzeń do jej wymiany i refleksji w grupie. Dbamy o doskonalenie umiejętności menedżerskich, praktyczne zastosowanie narzędzi  i bezpieczne wdrażanie nowych zachowań.

PROPONOWANE TEMATY SZKOLEŃ:
  • Autorytet i Mentor – rozwój umiejętności przywódczych
  • Coaching menedżerski
  • Efektywne zespoły zadaniowe – team building
  • Kreatywne rozwiązywanie konfliktów
  • Lider z wynikami
  • Od kolegi do menedżera – awans w zespole
  • Skuteczny feedback – motywowanie i rozwój pracowników
  • ZPC – planowanie i organizacja pracy podwładnych
  • Zarządzanie talentami i rozwojem pracowników
  • Zarządzanie zmianą

KOMPETENCJE PRACOWNIKÓW

Jesteśmy trenerami – ekspertami, posiadającymi wieloletnią praktykę i doświadczenie zawodowe na stanowiskach sprzedawców, telemarketerów i przedstawicieli handlowych.

Proponujemy szkolenia doskonalące kompetencje pracowników, głównie z działów: sprzedaży, handlowych, telemarketingu, call center, zamówień, biur obsługi klienta oraz negocjatorów i wszystkich zainteresowanych.

Pracujemy w oparciu o standardy tworzenia i prowadzenia efektywnych relacji biznesowych.

Na szkoleniach prezentujemy i weryfikujemy modele lojalnych i długotrwałych relacji z klientami i partnerami  biznesowymi. Wykorzystujemy dostępne narzędzia i techniki z obszarów sprzedaży, negocjacji i  obsługi klienta. Naszą ambicją jest również pokazywanie nowatorskich rozwiązań dla biznesu.

W pracy z uczestnikami szkoleń, bazujemy na wartościach: szacunku, wiarygodności, odpowiedzialności i zaangażowaniu. Dbamy o najwyższą jakość przekazywanej wiedzy, stwarzamy możliwości do testowania, ćwiczenia i praktykowania proponowanych narzędzi i technik oraz zapewniamy szczerą informację zwrotną.

PROPONOWANE TEMATY SZKOLEŃ:
  • Badanie potrzeb, czyli o sztuce słuchania i rozumienia klienta
  • „… i że Cię nie opuszczę” – budowanie lojalnych relacji biznesowych
  • Doskonalenie procesów sprzedaży
  • Gry w biznesie – jak sobie radzić z manipulacją, presją i zaskoczeniem
  • Jak to robią profesjonaliści, czyli o standardach w obsłudze klienta
  • Negocjacje biznesowe
  • Psychologia sprzedaży – techniki wywierania wpływu
  • Strategie argumentacji – skuteczne przezwyciężanie obiekcji klienta
  • Telefoniczna obsługa klienta
  • Trudny klient – mity i stereotypy.

KOMPETENCJE OSOBISTE

W ofercie szkoleń rozwijających kompetencje osobiste proponujemy uczestnikom pracę nad sobą w różnych obszarach. Wspieramy ich w momentach podejmowania ważnych, często trudnych decyzji życiowych, momentach kryzysów i w czasie przechodzenia zmian. Dzięki wiedzy z dziedziny psychologii i socjologii oraz praktyce w procesach coachingowych i mentoringowych, umiemy wskazywać i wykorzystywać naturalny potencjał tkwiący w naszych Klientach. Pokazujemy ludziom na co ich stać, jakie siły w nich drzemią i jak mogą osiągać zamierzone cele.

PROPONOWANE TEMATY SZKOLEŃ:
  • Analiza Transakcyjna, czyli o sztuce bycia dorosłym
  • Czuję, więc jestem – o inteligencji emocjonalnej
  • Efektywne (auto)prezentacje
  • Gdzie kończę się JA, a zaczynasz TY – trening asertywności
  • JA w procesie zmian
  • Jak poczuć swoją wartość i mądrze budować relacje z ludźmi
  • Komunikacja interpersonalna, o sztuce dialogu
  • Warsztaty z automotywacji
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Zarządzanie stresem
METIS-CMS © Copyright 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.